Na první pohled vypadá jako hodně zvětšený parkovací automat s obří dotykovou obrazovkou. Trvale před ním ale postávají skupinky lidí. Nejčastěji přitom ťukají na položku s nápisem „potřebuji vyřídit“. Kromě ní se jim ale zobrazuje třeba předpověď počasí, nebo aktuální informace o dění ve městě a okolí.
„Cílem bylo zpřístupnit lidem všechny informace a pokyny k úředním jednáním a to bez ohledu na den, nebo dobu. A samozřejmě jsme k tomu přidali i úřední desku a řadu dalších informací, takže lidé nejsou odkázáni na úřední hodiny a nemusí ani nic složitě vyhledávat na internetu,“ vysvětluje pořízení digitálního informačního kiosku starosta Vodňan Václav Heřman.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV