„Jako distributor elektrické energie nevybíráme žádnou hotovost, nepotřebujeme od klientů žádné doklady. Do bytů a rodinných domů vstupují naši zaměstnanci jen k účelům definovaným v energetickém zákoně, například z důvodů oprav a revize našeho zařízení, odečtu elektroměrů a podobně,“ upozornil vedoucí odboru obsluhy klientů pro veřejný sektor Ondřej Horák s tím, že pracovníci ČEZu mají u sebe vždy služební průkaz s fotografií a jeho totožnost je možné ověřit na telefonním čísle 800 850 860.
„V této souvislosti jsme byli požádání jedním z obchodníků, abychom vypracovali materiál, který slouží jako důležitá informace obyvatelům města před neseriózními praktikami některých obchodníků s elektrickou energií. Tento materiál budeme distribuovat,“ vysvětlil Ondřej Horák.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV