Při komunikaci s veřejností město využívá řady informačních kanálů. Klasické vývěsky a tištěné Vsetínské noviny doplnilo v roce 1999 o webové stránky. O deset let později město vstoupilo i na půdu sociálních sítí, když založilo facebookový profil, na němž podobně jako na webu a v městských novinách poskytuje zprávy z úřadu, ale i z dalšího dění na území Vsetína.
V letošním roce radnice rozšířila své informační portfolio o youtube kanál, instagramový a twitterový účet. „Na instagramovém účtu zveřejňujeme fotodokumentace z aktuálního dění ve městě a na twitterovém především zprávy úřadu. Youtube kanál chceme využít k prezentaci videozáznamů. Již nyní na něm najdete propagační videa města, která před nedávnem obdržela ocenění v soutěži TouristPropag 2019,“ uvedl starosta Jiří Růžička s tím, že na sociálních sítích zveřejněné informace budou občané samozřejmě i nadále nacházet také na webu města, úřední desce či ve Vsetínských novinách. „Jsme si vědomi toho, že různí lidé využívají různé informační kanály. Sociální sítě jsou mezi nimi v dnešní době fenoménem a my jsme se proto rozhodli být aktivnější i na této půdě,“ dodal starosta.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV