Žádosti bude možné podávat elektronicky, což ulehčí práci jak žadatelům, tak pracovníkům magistrátu a systém vyhodnocování žádostí bude efektivnější.
„Změnu spolu s několika dalšími úpravami, jež se týkají odlišného systému čerpání dotací pro subjekty, které hradí svůj dluh vůči městu v režimu splátkového kalendáře, a prodloužení termínu pro předkládání vyhodnocení dotačního programu, jsme zahrnuli do směrnice č. 6/2013, kterou ve středu 20. listopadu schválila rada města. Snažíme se rozšiřovat elektronické služby magistrátu a tohle je další z kroků po zavedení elektronického objednání na přepážku, aplikací Hlášení závad a Dej Tip nebo zřízení facebookové komunikace. Již zanedlouho spustíme tzv. rozklikávací rozpočet, který usnadní veřejnou kontrolu městského hospodaření,“ dodal primátor Juraj Thoma.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: c-budejovice.cz