V rámci zkvalitnění služeb byl pro prodej zboží a služeb pořízen prodejní software Trifid. Tento software umožňuje přehledněji kontrolovat stav zboží, jeho pohyb. Rozšířena byla nabídka služeb na informačním centru: prodej pytlů na komunální odpad, barevné kopírování a tisk, distribuce týdeníku 5+2 a nabídka materiálů, suvenýrů – především z dílen místních sklářů. V květnu byla v prostorách informačního centra nainstalována vitrína, kde mají možnost prezentovat své výrobky místní sklářské firmy. Díky výrobkům firem Lamglas, Foukané figurky – Sobotka, Atelier Kamila, Olivova huť a Glyptic bylo TIC Železný Brod zapsáno na seznam „Prodejen regionálních produktů“. Nejprodávanějším turistickým suvenýrem letošní sezóny byla turistická vizitka - během letní sezóny bylo
prodáno 1300 ks.
Pro turisty byly vydány nové propagační materiály „Za sklem v Železném Brodě“, který návštěvníky provede „po stopách sklářství“, dále sklářská mapa „Za sklem v Železném Brodě“, která byla vydána jako příloha MF Dnes a leták „Sklo nezná hranic“, který je nadčasovým materiálem s upoutávkou na partnerské slavnosti Art Glass Festival v Jelení Hoře a Skleněné městečko v Železném Brodě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: zelbrod.cz