„Zlínský dopravní podnik byl jedním z prvních v tehdejším Československu, který na základě dvoustranné dohody s podnikem ČSD dospěl k integrovanému dopravnímu systému mezi MHD a železniční tratí z Otrokovic do Zlína-Příluk. Systém, který je nyní označován jako Zlínská integrovaná doprava (ZID), prošel za tu dobu několika úpravami a dnes platí pro železnici z Otrokovic až do Vizovic. S jedním jízdním dokladem lze kombinovat jízdu trolejbusy a autobusy MHD a vlaky ČD. Poněkud jsme předběhli to, co se nyní buduje jako univerzální dopravní systém pro úroveň celého kraje,“ vysvětluje ředitel Dopravní společnosti Zlín – Otrokovice Josef Kocháň.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

22:31 Hradec Králové: Stavbaři přes léto zamíří na hradecká sportoviště
Letní období každoročně vyzývá nejenom k rekonstrukcím školních budov, ale také sportovišť a sportov…
- 19:28 Litoměřice: Startovací byty v Želetické ulici nabízejí šanci na samostatné bydlení
- 16:26 Jihlava: Rozkoš bez rizika otestovala na festivalu 83 zájemců
- 13:34 Olomouc: Město opravuje lesní mosty
- 10:34 Hustopeče: Rekonstrukce kuchyně ZŠ Komenského
- 7:46 Vsetín: V sobotu začne demolice lávky na Bobrkách