„Vzhledem k počtu účastníků se jedná o nesmírně komplikovaný projekt. Město Zlín muselo sladit své představy s vlastníkem autobusového nádraží společností BENT holding, s majitelem výpravní budovy, což jsou České dráhy i se Správou železniční a dopravní cesty, Zlínským krajem i společností CREAM, která zase vlastní řadu navazujících ploch v bývalém areálu Svitu. Naštěstí jsme našli společnou řeč a výstavbě již nic nebrání. Dobrou práci pak odvedlo Sdružení pro rozvoj dopravní infrastruktury na Moravě, které všechna jednání koordinovalo,“ uvedl Miroslav Adámek, primátor města Zlína.
Výsledkem náročných jednání, kde si všechny strany vyjasnily svá stanoviska, bylo v roce 2016 podepsání memoranda o spolupráci. Nyní tak mohl být představen projekt včetně podrobností.
„Myslím si, že dosavadní výsledek naší práce je adekvátním naplněním požadavků všech účastníků Memoranda.“ konstatoval předseda Sdružení pro rozvoj dopravní infrastruktury na Moravě Libor Lukáš.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV