"To, že je v areálu doprava do značné míry regulována mělo svůj význam. Vývoj se ale posunul, neveřejnost mnoha komunikací v tomto prostoru se stala problémem," prohlásil 2. náměstek primátora Aleš Dufek, který byl radou města pověřen řešením potíží, které současný systém dopravy v bývalém baťovském areálu přináší.
Jednání o otevření areálu, ve kterém je většina komunikacích účelových, veřejně nepřístupných, začalo za účasti města před několika týdny. Prvním výsledkem je, že od poloviny března se při vjezdu do areálu neplatí v prostoru od obchodního centra Interspar po budovy s číselným označením 30. Nynější snahou města je dosáhnout co nejdříve otevření nejzápadnější části areálu. "Chceme docílit toho, aby nebyli zákazníci či zaměstnanci firem působících v tomto prostoru při vjezdu do areálu nijak omezováni. Dosud je zde vjezd zpoplatněn. Za potřebné naopak považujeme, aby střední část areálu zůstala i nadále uzavřena, protože se v ní nachází výroba," sdělil Aleš Dufek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Zlin.eu