„Do tvorby nového městského propagačního materiálu Rozvaž se ve Zlíně chceme zapojit širokou veřejnost i místní podnikatele. Zajímají nás například informace o zajímavých službách, pořádaných akcích a další nápady, které by dle jejich uvážení neměly v průvodci chybět,“ uvedla vedoucí Oddělení cestovního ruchu a informací Eva Manišová.
Zážitkový turistický průvodce Rozvaž se ve Zlíně chce nabídnout všem místním i návštěvníkům města zajímavé a netradiční zážitky. Zpestří ho hravé logo Rozvaž se ve Zlíně, známé již z jiných propagačních předmětů města, které jsou k dostání v Městském informačním a turistickém středisku v budově radnice.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV