„Práce naší neziskové organizace je z velké části postavená na spolupráci s dobrovolníky. Rádi dáváme možnost spolupráce studentům, kteří u nás mohou získat cenné zkušenosti. Na druhé straně jejich nápady a nadšení jsou pro naši práci velkým přínosem,“ uvedl John Honner, ředitel Czech-American TV.
Město Zlín se objevilo na televizních obrazovkách v 60 amerických městech USA, které sleduje na 2,5 milionu domácností. Kromě Spojených států má televize diváky také v Kanadě, Austrálii, Asii či v Evropě – například v Anglii nebo Německu.
Jedinečný pořad o českých a moravských regionech a jejich kulturním dědictví vysílá nezisková organizace Czech-American TV každý týden na území USA již od roku 2003.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV