Druhý workshop navazuje na ten úvodní prosincový, jehož cílem bylo odhalit rozvojový potenciál cestovního ruchu, identifikovat slabiny současného stavu a nakročit správným směrem při přípravě marketingové strategie. Její návrh se nyní prodiskutuje na lednovém workshopu.
Workshop organizuje město Znojmo se společností CE-Traffic, a.s. Ta je zároveň i zpracovatelem Marketingové strategie cestovního ruchu města Znojma 2030. Zájemci musí svoji účast na workshopu potvrdit předem e-mailovou zprávou paní Ing. Ivetě Staré (ZDE), tel. 728 994 687.
Marketingová strategie cestovního ruchu města Znojma 2030 ve Znojmě je zpracovávána v rámci projektu Strategický rozvoj města Znojma, na který získalo město dotaci z Evropské unie a státního rozpočtu. Jedním z cílů projektu je mimo jiné vytvoření dokumentů, zaměřených na řízení a strategický rozvoj města Znojma.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV