„Rezervační systém jsme naprogramovali vlastními silami s kolegy z oddělení správy dat a informačních systémů, nekupoval se žádný další specializovaný software. Systém je plně funkční a občané jej mohou používat. Pracovat budeme ještě na grafické stránce systému,“ říká místostarosta Znojma Jakub Malačka.
Princip rezervačního systému je intuitivní a jednoduchý. Na jeho úvodní stránce (přímé odkazy níže) se zobrazí kalendář, občan si zvolí datum a rovnou vidí volné i obsazené časy. Zvolí si čas a v případě svateb má i možnost volby místa. Dalším krokem je vyplnění základních kontaktních údajů do formuláře a odeslání. Po zadání rezervace obdrží občan email s potvrzením a dalšími instrukcemi, co je potřebné vyřídit před samotným obřadem. V případě volby místa sňatku mimo radnici je potřeba do týdne kontaktovat pracovnice matriky.
Rezervační systém je alternativou pro osobní vyřízení rezervace termínu. Občané stále mohou na matriku dojít osobně, vyřídit rezervaci telefonicky či prostřednictvím e-mailu. Jedná se však o jedinou formu, kde jsou schopni vidět volné termíny.
Rezervační systém – svatby ZDE
Rezervační systém – vítání občánků ZDE
Odkaz na rezervační systém naleznete také na webu města, konkrétně na stránce matriky (na úvodní stránce ZDE v Praktických odkazech).
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV