„Rezervační systém jsme naprogramovali vlastními silami s kolegy z oddělení správy dat a informačních systémů, nekupoval se žádný další specializovaný software. Systém je plně funkční a občané jej mohou používat. Pracovat budeme ještě na grafické stránce systému,“ říká místostarosta Znojma Jakub Malačka.
Princip rezervačního systému je intuitivní a jednoduchý. Na jeho úvodní stránce (přímé odkazy níže) se zobrazí kalendář, občan si zvolí datum a rovnou vidí volné i obsazené časy. Zvolí si čas a v případě svateb má i možnost volby místa. Dalším krokem je vyplnění základních kontaktních údajů do formuláře a odeslání. Po zadání rezervace obdrží občan email s potvrzením a dalšími instrukcemi, co je potřebné vyřídit před samotným obřadem. V případě volby místa sňatku mimo radnici je potřeba do týdne kontaktovat pracovnice matriky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV