„Zaměřujeme se především na opravy osobních automobilů, ale zabýváme se i údržbou nákladních aut a dalších vozidel. Podle toho, k čemu který žák tíhne a co ho baví, pak vykonává odborný výcvik,“ vysvětlil ředitel školy Michal Šedivka.
O uplatnění se absolventi bát nemusí. Podle ředitele je poptávka po automechanicích velká a škola tak rozhodně nemá problém s nedostatkem partnerských firem. „Žáci vykonávají praxe zhruba v padesáti partnerských servisech a firmách. Spolupráce se společnostmi funguje velmi dobře a stále se rozvíjí,“ řekl ředitel Šedivka. Mladí automechanici a automechaničky díky tomu přijdou do kontaktu s nejnovějšími technologiemi, seznámí se také s podnikatelským prostředím. Často do těchto firem pak chodí na brigády. Největšími partnery jsou například Škoda či Iveco a mnoho dalších.
Jak to funguje v zaměstnání, si ale mohou vyzkoušet i ve škole, ta totiž provozuje vlastní servis. „Realizujeme zakázky pro veřejnost, v minulém roce jich bylo přes šestnáct set v objemu za zhruba 2,1 milionu korun. Naši žáci jsou za produktivní činnost, kterou dělají v rámci výuky, placení,“ poznamenal ředitel.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Co přesně myslíte tím spravedlivým navýšením rodičovského příspěvku?
Přijde vám spravedlivé, že za vlády Pirátů byl zvýšen jen o almužnu a ještě ne pro všechny, kdo na něj měli nárok? Linda
Další články z rubriky
17:38 Minčič (ODS): Od píky
Komentář člena ODS Liberec Jiřího Minčiče k aktuálnímu dění nejen ve straně, ale na politické pravic…
- 14:22 Stojanová (Piráti): Pokuty pro ministry
- 12:16 Peksa (Volt): Klimatická krize je over! Over, rozumíte? Říkal to ministr
- 10:17 Majerová (Trikolora): Dabing ze slovenštiny do češtiny? To snad ne
- 8:14 Lacina (STAN): Máme rádi kavárenské hovory o kultuře
- 6:14 Rajchl (PRO): ČR by měla nerealistické návrhy zkorumpovaných bruselských fanatiků odmítnout


