„Zaměřujeme se především na opravy osobních automobilů, ale zabýváme se i údržbou nákladních aut a dalších vozidel. Podle toho, k čemu který žák tíhne a co ho baví, pak vykonává odborný výcvik,“ vysvětlil ředitel školy Michal Šedivka.
O uplatnění se absolventi bát nemusí. Podle ředitele je poptávka po automechanicích velká a škola tak rozhodně nemá problém s nedostatkem partnerských firem. „Žáci vykonávají praxe zhruba v padesáti partnerských servisech a firmách. Spolupráce se společnostmi funguje velmi dobře a stále se rozvíjí,“ řekl ředitel Šedivka. Mladí automechanici a automechaničky díky tomu přijdou do kontaktu s nejnovějšími technologiemi, seznámí se také s podnikatelským prostředím. Často do těchto firem pak chodí na brigády. Největšími partnery jsou například Škoda či Iveco a mnoho dalších.
Jak to funguje v zaměstnání, si ale mohou vyzkoušet i ve škole, ta totiž provozuje vlastní servis. „Realizujeme zakázky pro veřejnost, v minulém roce jich bylo přes šestnáct set v objemu za zhruba 2,1 milionu korun. Naši žáci jsou za produktivní činnost, kterou dělají v rámci výuky, placení,“ poznamenal ředitel.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
elektromobilita
Proč zrovna neziskovky?V rozpočtu je tolik peněz,že znovu bude státní rozpočet podporovat neziskovky. Ano,ať podporuje,ale jenom ty charitativní apod.
Další články z rubriky

15:14 Okamura (SPD): Závěrečná křeč Fialovy vlády
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu ke koncesionářským poplatkům