Březina (ČSSD): Primátor Hudeček si dělá předvolební kampaň za městské peníze

26.06.2014 7:24 | Zprávy

Kampaň primátora Hudečka (TOP 09), která se jmenuje „Víte, že“ a která má za veřejných 350 tisíc korun v době před podzimními volbami propagovat údajné úspěchy pražského magistrátu, dnes na tiskové konferenci zkritizoval pražský zastupitel za ČSSD Karel Březina.

Březina (ČSSD): Primátor Hudeček si dělá předvolební kampaň za městské peníze
Foto: Hans Štembera
Popisek: Karel Březina

Podle sociálních demokratů si mají primátor Hudeček a TOP 09 tuto oslavnou předvolební kampaň platit ze svého. Pražští zastupitelé ČSSD také požadují, aby magistrát zveřejnil všechny faktury za reklamní a marketingové služby magistrátu za dobu, kdy je Tomáš Hudeček primátorem.

„Je to šokující. Podobně jako Pavel Bém v roce 2009 s kampaní Čistá Praha si současný primátor pomáhá penězi z rozpočtu města na svou vlastní předvolební propagaci. Pan Hudeček by se v kampani „Víte, že“ měl rovněž zaměřit na to, jak to dopadlo s tunelem Blanka, prodloužením metra A, mnohaletým zpožděním územního plánu a dalšími nezpochybnitelnými neúspěchy jeho kariéry v čele Prahy. Navíc se chlubí cizím peřím, protože například zvýšení platů učitelů prosadila ČSSD,“ uvedl Karel Březina.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: ČSSD

Zuzana Majerová byl položen dotaz

Ceny

Jaké jsou ty nástroje státu, které byste uplatnili, aby došlo ke snížení cen potravin, bydlení a energií?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kaprálová (PRO): Změny, změny, změny…

7:17 Kaprálová (PRO): Změny, změny, změny…

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k neustálým změnám zákonů