Podle sociálních demokratů si mají primátor Hudeček a TOP 09 tuto oslavnou předvolební kampaň platit ze svého. Pražští zastupitelé ČSSD také požadují, aby magistrát zveřejnil všechny faktury za reklamní a marketingové služby magistrátu za dobu, kdy je Tomáš Hudeček primátorem.
„Je to šokující. Podobně jako Pavel Bém v roce 2009 s kampaní Čistá Praha si současný primátor pomáhá penězi z rozpočtu města na svou vlastní předvolební propagaci. Pan Hudeček by se v kampani „Víte, že“ měl rovněž zaměřit na to, jak to dopadlo s tunelem Blanka, prodloužením metra A, mnohaletým zpožděním územního plánu a dalšími nezpochybnitelnými neúspěchy jeho kariéry v čele Prahy. Navíc se chlubí cizím peřím, protože například zvýšení platů učitelů prosadila ČSSD,“ uvedl Karel Březina.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSSD