Začátek rekonstruovaného úseku je v křižovatce s ulicí Březiněveská, kde navazuje na nedávno rekonstruovaný úsek, který je v provedení konstrukce na dřevěných pražcích ve štěrkovém loži, s bočními L-profily a antivibračními rohožemi s asfaltovým povrchem. Na konci navazuje na křižovatkovou konstrukci s dřevěnými pražci ve štěrkovém loži, částečně s asfaltovým krytem, v oblasti výhybek s dlážděným krytem. Ve značné délce je přilehlá vozovka vyhrazena pro parkování, v případě nedostatečné šířky částečně na chodníku. Cestujícím budou moct využít i nadále zastávky Březiněveská, Líbeznická a Vozovna Kobylisy.
Staré BKV panely byly nahrazeny moderní konstrukcí s betonovou deskou uloženou na antivibračních rohožích s pružným upevněním žlábkových kolejnic pomocí systému W-tram. Směrové řešení vychází z požadavku na nové šířkové uspořádání komunikace dle studie IPR. Zajímavostí je prudké stoupání 71-75‰ ve druhé části opraveného úseku. V rámci rekonstrukce tramvajové trati došlo ke koordinaci zejména s akcí PVS „Zkapacitnění kanalizace a přeložka vodovodního řadu“, dále například ke koordinaci s akcí PPD, a. s. a Pražská teplárenské a. s.
„Při rekonstrukci tramvajové trati v Klapkově ulici se povedlo zkoordinovat práce mezi jednotlivými investory. Současně se tak rekonstruovalo mnoho inženýrských sítí. Tento postup sice uzavírku prodlužuje, ale předchází tomu, aby se ulice v brzké době musela rozkopat znovu. Každopádně se povedlo zrekonstruovat další úsek tramvajové trati ještě před začátkem školního roku, což je dobrá zpráva nejen pro školáky,“ řekl Petr Dolínek, náměstek pražské primátorky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV