Co se týče požadovaných výstupů, pomůže učitelům zavedení jednotných přijímacích testů. To je ale jen jedna strana mince. Tou druhou je ukázat žákům, že prestižní není jen studium na gymnáziu, ale že je zde řada dalších oborů, které neoprávněně unikají jejich pozornosti, a přitom se takto vzdělaných mladých lidí regionu zoufale nedostává. Máme tím na mysli především technické obory.
Chceme proto podporovat systém duálního vzdělávání, který přinese spolupráci odborných středních škol a firem. Nejde totiž jen o moderně vybavené učebny, lepší jazykovou přípravu či počítačovou gramotnost. Klíčem k úspěšnému modelu vzdělávání pro praxi je zapojení firem do systému vzdělávání, kdy mladý člověk bude zároveň žákem i zaměstnancem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV