„Obyvatelé Frýdku-Místku čekají na obchvat přes dvacet let. Okresním městem projíždí denně až pětatřicet tisíc aut a kamionů, většina z nich míří na Slovensko. Proto bychom rádi projednali možností využití evropských peněz na jeho vybudování,“ uvedl Zdechovský.
Ve Frýdku-Místku se kříží dvě významné a důležité komunikace Moravskoslezského kraje – silnice I/56, která spojuje Ostravu s Beskydy a silnice I/48, která vede z Bělotína do Českého Těšína. Frýdek-Místek je v současné době přetíženým dopravním uzlem. Řešením je právě jižní obchvat v délce necelých devíti kilometrů a dvoukilometrový úsek R 56 připojením na silnici R 48.
Práce na obchvatu budou podle plánu zahájeny v říjnu letošního roku, do provozu bude nová silnice uvedena v dubnu 2019. Jižní obchvat Frýdku-Místku je součástí silnice I/48 a bude dlouhý 8,6 km. Ke spojení původního moravského Místku a slezského Frýdku došlo v roce 1943.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš Zdechovský - profil