Zatím vede z pomezí Středočeského a Jihočeského kraje do Tábora a od zítřka i do Veselí nad Lužnicí. Právě dnes byl slavnostně předán do provozu pětadvacetikilometrový úsek mezi Táborem a Veselím nad Lužnicí.
Do původního časového harmonogramu zasáhly letošní povodně a tak si spuštění provozu prošlo složitou peripetií. Celkově nabraly práce na stavbě několikaleté zpoždění. Už v roce 1997 totiž projekt vypadnul ze seznamu dopravních priorit ministerstva dopravy. Poté vzniklo obecně prospěšné sdružení na podporu dostavby D3, jehož jsem se stal členem.
Představitelé KSČM v Zastupitelstvu Jihočeského kraje a Poslanecké sněmovně toto sdružení dlouhodobě podporovali, a tak se nakonec na jednání Kontrolního výboru Poslanecké sněmovny podařilo prosadit závěr Nejvyššího kontrolního úřadu, na jehož základě došlo k opětovnému zařazení stavby do seznamu prioritních dopravních staveb.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: KSČM
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje
Ministr Hladík bagatelizuje dopady ETS 2: tržní cena povolenek už se blíží dvojnásobku 45 €/t, soft …
- 6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně
- 22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona
- 18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme