Podpisu smluv s dopravci, jež budou po deset let poskytovat služby veřejné autobusové dopravy, předcházelo mnoho a mnoho měsíců a hodin příprav i vyjednávání. A když jsme je nakonec před necelými třemi lety podepsali, zdálo se, že je odpracováno, vše jasně stanoveno – za objednanou službu budeme platit odpovídající peníze a všichni se společně soustředíme na kvalitu autobusové dopravy (informační systémy, řízení dopravy, efektivní spojení autobusů apod).
Nicméně, odpracováno není nikdy a stále je třeba za běhu dále věci řešit a rozhodovat. Proto jsem i na dnešní jednání se smluvními autobusovými dopravci velmi poctivě připravoval, abychom řešili neúměrné nárůsty nákladů v oblasti PHM v kontextu smluvních podmínek a skutečných zvýšených nákladů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: PV
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně
Nepomohla ani osmimiliardová záloha, dodávka letounu C-390 se zpozdí.
- 22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona
- 18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme
- 16:14 Schillerová (ANO): Moc v ČR mají lobbisté bank, zbrojařů a energetických gigantů, ne Fiala