Podle starosty Chebu Petra Navrátila se podpisem smlouvy završil několikaletý proces, na jehož konci by měl být vznik strategické průmyslové zóny v Chebu. Její fungování by měla podpořit Vláda ČR. „Průmyslový park II bude mít velmi dobré napojení na páteřní D6 a do Německa, dá se tam vybudovat i železniční vlečka, to rozhodně každá zóna nabídnout nemůže. Plocha je zařazena do návrhu strategických průmyslových parků, v budoucnu by to měla být nejlepší nabízená zóna pro investory v České republice,“ uvedl starosta.
Kraj má šanci mít v budoucnu dvě strategické průmyslové zóny na svém území. „Kromě té v Chebu jednoznačně podporujeme vznik takové zóny i na Sokolovsku, které bude po postupném útlumu těžby potřebovat nová pracovní místa. Průmyslový park II V Chebu bude připraven okolo roku 2020, bylo by dobré, kdyby se totéž podařilo i se sokolovskou průmyslovou zónou. Jak CzechInvest, tak ministerstvo průmyslu a obchodu by pro tyto zóny pomohlo najít větší investory,“ doplnil náměstek hejtmana Jakub Pánik.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
Havel , hejtman , Cheb , kraj Karlovarský , Navrátil , průmyslová zóna , Pánik
autor: PV
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

18:12 Senátor Hraba: Na profil mi chodí různé existence neschopné normální slušné diskuze
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k Jaroslavu Miko za STANu, který chodí senátorovi kom…
- 16:14 Ministr Ženíšek: Kandiduju, aby nám po volbách nediktovala Moskva
- 14:12 Zálom (Svobodní): Niedermayer je prostě darebák
- 12:17 Nerudová (STAN): Místo štěkání volím raději práci
- 10:17 Langšádlová (TOP 09): Rusko zůstává největší hrozbou pro evropskou bezpečnost
- 8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje