Vzhledem k tomu, že politická kampaň se nijak neliší od kampaně produktové, je nutné si uvědomit základní prvky kampaně, na kterých hodláme stavět. To, co chceme klientům (voličům) předat už víme z minula. Po oprášení volebního programu a dobrého zvolení hesel, nejlépe nesrozumitelných, ale líbivých, musíme zapůsobit na emocionální stránku voličů.
Nejjednodušší cesta do hlubin voličovi duše, je taková, která se dotýká přímo mne osobně. Co by mi tak mohlo udělat radost? Co by mne mohlo přesvědčit, abych si daný produkt koupil (rozuměj – co by mne mohlo přesvědčit, abych si daného kandidáta/stranu zvolil).
Podstatné je, aby to co je mi nabízeno, se mi líbilo. Jasně! Máme nafocené fotky, a i když někteří kandidáti nejsou úplně vnadné a krásné modelky (pokud se dané straně podaří takové na kandidátku dostat – je cesta mnohem jednodušší), je důležité je nastylizovat tak, abychom nenašli nic, co by nás přímo odpuzovalo. Vzpomeňme na antikampaň proti Jiřímu Paroubkovi, u nějž většina vtipů byla vedena proti jeho bradavici na tváři. Drobný retuš je první dlažbou pro pohodlnou cestičku ke zvolení.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Hnutí Otevřená radnice