Děkuji za slovo. Dobrý den, dámy a pánové. Spousta věcí tady už byla řečena, čili já to zkrátím, protože některé věci by se opakovaly. Ono tady to usnesení nebo tato novela se tváří jako vstřícná vůči občanům. Protože to si dovolím ocitovat, posilují práva příjemců centrálně připravovaného tepla a teplé vody na přesné, spolehlivé, jasné a včasné informace o jejich spotřebě, aby měli dostatečnou častou zpětnou vazbu o spotřebě.
Směrnice stanoví minimální četnost informování o vyúčtování atd. atd. To jsou ty technické formulky, které já tedy číst nebudu. A je tady, že bychom měli přijít z té odborné rozpravy. Já obecně, já si myslím, že tady ta obecná rozprava je naprosto v pořádku, protože tu spíše sledují občané. Co se týká těch odborných jednání na půdě výborů, tak těch se občané neúčastní, nerozumí jim. Takže já naopak tu diskuzi vítám.A já nebudu tady používat technické termíny, ale budu velice konkrétní tak, aby tomu rozuměli i občané. Za prvé, také se přidám k tomu, že to je nezávazné doporučení, čili opravdu nám nehrozí žádné sankce. Takže nechápu to tvrdošíjné trvání na tom, abychom to přijali se vším všudy. Opravdu tomu nerozumím.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.