Samo o sobě to byl úctyhodný závazek ke sportovnímu výkonu, když každá etapa čítala v průměru na 30 km. Ale smysl byl pochopitelně v něčem jiném, osobně navštívit a poznat postupně všechny kouty našeho krásného kraje, seznámit se s jeho přednostmi i problémy, potkávat se a hovořit s lidmi, a tyto prožitky a zkušenosti z terénu komunikovat skrze sociální sítě s veřejností.
Pochopil jsem, že, ač mám sportovní léta za sebou, moje role v tomto projektu nemusí být úplně zanedbatelná. Jako morální podpora, jako servis, ale především jako historik a znalec místního regionu. I když v Karlovarském kraji působím jako terénní pracovník přes 40 let, byla tato kampaň mimo jiné pro mne také novou výzvou k poznávání nových končin, lidských sídel a četných památek. I tam, kde jsem nebyl poprvé, byla tato místa pro mne alespoň milou vzpomínkou a příjemným osvěžením paměti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV