Kromě schválené varianty u řeky, Brno není schopno zajistit financování stavby z evropských peněz v rozpočtové evropské sedmiletce 2014-20. Tím současné vedení Brna připravilo město Brno o možnost investice za 30 miliard korun. Takovou škodu lze srovnat s vpádem Švédů. Je zřejmé, že vedení města pohrdá obyvateli Brna i zbytku Moravy a odsuzuje je k cestování z nevyhovujícího nádraží.
Moderní železniční dopravu v Brně nechtějí Zelení a ANO, kteří prosazují podporu biopaliv, kde se utápí miliardy korun ve prospěch Babiše a jeho na zelený byznys napojené spřízněné podniky. Proto nepřekvapí, že ANO podporuje Roman Jančura, který nové nádraží nepotřebuje. Naopak špatné železniční nádraží mu může zvýšit příjmy na jeho autobusových linkách. Upadající brněnské nádraží je výsledek pronikání podnikatelských zájmů do politiky. To vše v době, kdy se jiná nádraží v Čechách, na Moravě a ve Slezsku staví či modernizují.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV