Cestující pražské MHD si roční kupony oblíbili. Loni si jich poprvé zakoupili přes 300 tisíc, tedy o cca 28 tisíc více než v roce 2016. Přispívá k tomu cena ročního kuponu i kampaň Nejedeš načerno? s opatřením tzv. pokuty za půlku, která motivuje černé pasažéry, aby se z nich stali platící cestující.
Loni si roční kupon pro pražskou MHD zakoupilo celkem 311 349 cestujících. Pro srovnání předloni to bylo 283 804 cestujících, v roce 2015 celkem 265 189.
„Jsem ráda, že ta čísla rostou a že se i vzhledem k hospodářským výsledkům ukazuje, že snížení ceny kuponu bylo správným krokem. Minulý rok si roční kupon koupilo zhruba o téměř 50 tisíc víc lidí, než v roce 2015,“ uvedla Adriana Krnáčová, primátorka hl. m. Prahy.
„Počty zakoupených ročních kuponů každoročně rostou. Je to důkaz, že cestující dlouhodobě důvěřují našemu přepravnímu servisu, který pro ně připravujeme,“ říká Martin Gillar, generální ředitel a předseda představenstva DPP s tím, že DPP garantuje každoročně vyšší objem dopravních výkonů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV