Spojení elektronické evidence tržeb se zlevněním piva tím, že slíbí snížení DPH na náš oblíbený nápoj, je čistý marketing, který snad každý musí okamžitě prohlédnout. Co ty dvě věci mají společného? Ve spojení s Babišovým máváním cedulí s obrázkem piva je to vlastně hra s voličem na úrovni teleshoppingu. Jak je zvyklý sám rozhodovat, nebere v potaz ženskou populaci ani abstinenty.
Holt „uplácet“ se nemá. Ani pivem. Koneckonců u konečného zákazníka by se tato sleva patrně ani neprojevila. Když bych se měl vůbec zabývat tím, že je to vážně myšlený návrh, tak pivo má jistě mnoho lidí včetně mě rádo. Ale když má dojít k zařazení nějakého zboží do nižší sazby DPH, tak ať je to něco, co nutně potřebujeme a bez čeho se neobejdeme.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV