Komunikační asistent je umístěný na úvodní stránce Portálu občana (ZDE) a zobrazí se ve formě webchatového okna ihned po příchodu na stránku. Uzpůsobený je i pro mobilní telefony. „Naší prioritou je digitalizace služeb státu, která je atraktivní pro občany. Nový rozcestník i spuštění komunikačního asistenta lidem umožní využít její výhody rychle a jednoduše,“ uvedl ministr vnitra Jan Hamáček (ČSSD). Automatický komunikační asistent ve formě robota je dostupný nonstop a dokáže najednou reagovat na velký počet dotazů.
Smyslem chatbota je mj. pomoci novým uživatelům Portálu občana, kteří se v jeho více než 100 službách dosud neorientují. Schopnosti komunikačního asistenta se budou postupně rozšiřovat.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV




