Ministryně Dostálová: Podpora marketingu je pro restart cestovního ruchu klíčová

31.05.2020 11:40

Ministerstvo pro místní rozvoj vyhlásilo výzvu z Národního programu podpory cestovního ruchu v regionech a nabízí tak možnost získání dotace na realizaci projektů z oblasti marketingových aktivit destinací cestovního ruchu. Celkem je v tomto podprogramu připraveno až 60 milionů korun. Výzva k předkládání žádostí je otevřena do 30. 6. 2020.

Ministryně Dostálová: Podpora marketingu je pro restart cestovního ruchu klíčová
Foto: Hans Štembera
Popisek: Klára Dostálová, ministryně pro místní rozvoj

„Program marketingové aktivity v cestovním ruchu je zaměřen na podporu propagace destinací cestovního ruchu a turistických cílů v České republice. Význam aktivit organizací v cestovním ruchu vnímám dlouhodobě jako zásadní pro rozvoj cestovního ruchu v regionech a pro usměrnění návštěvnosti. V souvislosti s důsledky COVID-19 však destinační marketing získává naprosto klíčovou roli pro restart odvětví cestovního ruchu, které patří mezi nejpostiženější sektory národního hospodářství,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.

Podprogram Marketingové aktivity v cestovním ruchu nabízí prostřednictvím tří dotačních titulů možnost získání dotace pro žadatele z řad krajských a oblastních certifikovaných organizací destinačního managementu a zastřešujících organizací s celostátní působností v oblasti tvorby národních a nadregionálních produktů cestovního ruchu. Výše dotace činí až 50 %z celkových uznatelných nákladů akce, maximálně však 2,5 mil. Kč, resp. 5 mil. Kč v případě dotačního titulu č. 3. Realizace i financování akce mohou být dokončeny až v prosinci 2021.

MMR chce tímto krokem podpořit jak realizaci marketingových kampaní na podporu cestování v ČR, tak i důležité aktivity pro strategické plánování destinací, jakými jsou tvorba a aktualizace strategických dokumentů destinace nebo marketingové výzkumy.

Ministryně Klára Dostálová dodává: „Máme za sebou všichni velmi složité období, ale pro podnikatele v cestovním ruchu a provozovatele turistických atraktivit další těžké období začíná a potřebují naši pomoc. Myslím, že všichni můžeme cestovnímu ruchu pomoci tím, že vyrazíme na výlet nebo prodloužený víkend a využijeme služeb v destinacích. Věřím, že destinační společnosti připraví celou řadu zajímavých tipů a inspirace na výlety jak do známých, tak dosud neobjevených koutů naší krásné země.“

Více informací a výzvu naleznete ZDE.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Porodnost

Dobrý den, píšete, co chcete dělat pro zvýšení porodnosti, ale nezapomínáte, že jste už více jak dva roky ve vládě? Co jste zatím pro rodiny udělali? Vždyť i to navýšení rodičovské je nedostatečné a navíc diskriminující. A co je vlastně podle vás hlavní příčinou klesající porodnosti? Koukám, že neod...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Maříková (SPD): V4  je mimořádně důležitý nástroj, který nám dává velkou sílu

23:07 Maříková (SPD): V4 je mimořádně důležitý nástroj, který nám dává velkou sílu

Projev na 98. schůzi Poslanecké sněmovny 18. dubna 2024 k Visegradské čtyřce.