Je potřeba říci, že za poslední rok a čtvrt se popularita J. Čunka významně zvýšila, a to z necelých 40% na více než 46%.
Na druhém místě je hejtman Libereckého kraje z řad Starostů, Martin Půta, jehož popularita dosahuje dlouhodobě vysokých hodnot. Nyní je to 40,2%. Také u Půty došlo za poslední rok a čtvrt, od měření v únoru 2017, k poměrně výraznému nárůstu popularity, z necelých 38% na více než 40%. Třetí nejpopulárnějším představitelem kraje je hejtmanka středních Čech z hnutí ANO, Jaroslava Pokorná, s 36,5% podpory. Také její popularita kontinuálně vzrůstá z 31,2% před rokem a čtvrt na současných 36,5%. Na čtvrtém místě v popularitě, a to může být pro někoho mírné překvapení, je komunistický hejtman Ústeckého kraje, O. Bubeníček, 36,1% podpory. Také Bubeníčkova podpora dlouhodobě roste a to z 25,5% z února 2017 na současných 36,1%. Zdá se, že podpora hejtmana v Ústeckém kraji je stále velmi silná a může se ještě dále posilovat i přes strmý růst popularity v posledním roce a čtvrt. Až na pátém místě v popularitě je první představitelka z pěti hejtmanů ČSSD (a ze čtrnácti nejvyšších krajských představitelů), hejtmanka Jihočeského kraje, Ivana Stráská, která zaznamenala popularitu 34,5%. A za ní následuje toto pořadí hejtmanů:
|
Poř. |
Kraj |
Jméno Tento článek je uzamčenČlánek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme. reklama
Mgr. Jiří Růžička byl položen dotaz
Cesta do TibetuNic proti té cestě jako takové, ale je pravda, že jste na oslavu narozenin Dalajlámy letěli za peníze z našich daní dokonce snad vládním speciálem? A pokud ano, jaký má taková cesta pro nás jako občany přínos? A kolik nás přesně stála? PS: Podle mě by u každé zahraniční cesty z našich peněz měly být... Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.
Další články z rubriky
4:29 Pelc (Přísaha): Vánoční bilancováníBilancování před vánočními svátky.
reklama
reklama
|



