Populárně, nikoliv populisticky vedená kampaň
Svobodní se nyní setkávají také s kritikou své voličsky srozumitelné kampaně, zaměřené na tzv. euronesmysly. Osobně tuto kampaň považuji za velmi povedenou a naprosto správně zacílenou. Byla bez pochyb hlavní příčinou úspěchu při těchto volbách. Naše strana v ní totiž konečně správně nakročila směrem k širší veřejnosti, aniž by současně musela jakkoliv ohýbat svůj program. A to bylo pro finální výsledek klíčové. Sama jednoduchost nebo lidovost si tak nemůže zasloužit nálepku populismu, neboť za billboardovými hesly či jinými stručnými proklamacemi se vždy skrýval (a stále skrývá) hlubší význam, který jsme voličům velmi poctivě prezentovali a objasňovali.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Svobodni.cz