Z hlediska záměru snižovat znečištění ovzduší z dopravy do roku 2050 limitně k nulovým hodnotám je zařazení tzv. bezemisních vozidel (ať už elektrických nebo vodíkových) do jednoho pytle s vozidly, která mohou jezdit i výhradně v režimu na benzín nebo naftu, zbytečným a nekoncepčním krokem, který ohrozí dosažení stanoveného cíle. Tento názor prezentovala v připomínce i Hospodářská komora České republiky, jejíž připomínky vláda nereflektovala.
Vláda na jednu stranu uvádí, že aktuální efekt nízkoemisní zóny je nedostatečný s ohledem na současné parametry vozidel ve stávajících kategoriích. Pokud však zároveň prosadí nové kategorie s uvedenou nesystémovou změnou, bude brzy opět řešit tentýž problém. Jak brzy, to indikuje sedmdesátiprocentní meziroční nárůst registrovaných plug-in hybridů v roce 2019.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje
Ministr Hladík bagatelizuje dopady ETS 2: tržní cena povolenek už se blíží dvojnásobku 45 €/t, soft …
- 6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně
- 22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona
- 18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme