Host se zajímal třeba o to, jak zlínská radnice motivuje lidi k jízdě. „Především se snažíme rozšiřovat síť cyklostezek. Praxe i v jiným městech ukázala, že pokud mohou lidé bezpečně nasednout na kolo hned u svého domu, řada z nich to ráda udělá a nechá auto v garáži,“ odpověděl Miroslav Adámek. „To platí i u nás v Dánsku,“ reagoval Per Brixen.
Síť cyklostezek ve Zlíně má současné době cca 23 kilometrů a připravují se stavby dalších úseků. Významným impulsem pro rozvoj jízdy na kole bylo propojení krajského města s Otrokovicemi. Cyklostezka vede podél řeky Dřevnice. Zlín je propojený komunikací pro kola i s Lukovem, v plánu je cyklostezka do Vizovic.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

22:31 Peštová (ANO): Blackouty nejsou strašení – jsou reálná hrozba. A tato vláda ji ignoruje
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k možnosti dalších blackoutů.
- 21:02 Udženija (ODS): Pražští záchranáři patří mezi světovou špičku
- 19:03 Kolář (TOP 09): Svou kariéru založili na kritice EU a volání po její destrukci
- 18:02 Farský (STAN): Odhodlání, jaké v sobě mají Ukrajinci, ruské rakety nezdolají
- 17:03 Mašek (ANO): Makali jste celý život – a teď vás prostě oškubou
- 16:04 Senátor Fischer: Spolek Svatopluk a nedůvěra ve volby? Sedněte si do volební komise