„Zřejmě i proto se město nechovalo k podnikům vždy vstřícně a férově a ne vždy jim dokázalo být partnerem. Radnice pod naším vedením tento přístup k libereckým firmám změní a povede s nimi pravidelný dialog. Jsou to koneckonců občané města, byť tzv. korporátní, a jako takoví si zaslouží veškerou pozornost a vážnost,“ říká Michal Hron, lídr kandidátky Starostů pro Liberecký kraj a kandidát na primátora Liberce.
„Firmy a podnikatelé vytvářejí blahobyt města, zaměstnávají tisíce Liberečanů a jejich reputace je do určité míry reputací nás všech. Však si to vemte. Každý jistě zná nějaké pochutiny, stroje či oblečení, které nesou jméno toho či onoho města nebo jsou pro něj typické - Parmská šunka, víno ze Champagne, auta z Wolfburgu, optika z Jeny či trubičky z Hořic. A i v Liberci působí řada úspěšných firem, které svými kvalitními výrobky a službami šíří dobrou pověst našeho města. Město jim přitom může pomoci s celou řadou obtíží, na něž při svém podnikání narážejí. Mnohdy se přitom jedná o drobnosti, které však pro danou firmu mohou mít obrovský význam,“ vysvětluje Jan Marek, kandidát SLK pro podzimní komunální volby v Liberci.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.