Hlavní město si toho je vědomo a společně s dalšími organizacemi a městskou částí Praha 14 řeší celkovou opravu autobusového nádraží, aby se stalo moderním dopravním přestupním uzlem, který je klíčový nejen pro celoměstskou přepravu, ale i jako výchozí bod regionálních i dálkových autobusů severovýchodně od Prahy. Koordinátorem se stal Marek Vetýška z Pražské integrované dopravy (ROPID). Bude mít na starosti dílčí krátkodobé a střednědobé úpravy jako nový informační systém, kvalitní mobiliář a zajištění nezbytné údržby terminálu.
„Dopravní terminál na Černém Mostě využije každý den přes padesát tisíc cestujících, kteří přestupují mezi metrem B a autobusovými linkami městské, příměstské i dálkové dopravy. Jeho současný stav naneštěstí takové vytíženosti vůbec neodpovídá, zčásti i proto, že periferním lokalitám nevěnoval nikdo pozornost, a tak jsou dlouhodobě podfinancované. Již jsme zde začali stavět objektové P+R parkoviště pro 880 vozidel a těším se, že nový koordinátor pomůže z omšelého přestupního místa vybudovat moderní dopravní terminál, který přispěje k celkové kultivaci této lokality,“ uvádí Adam Scheinherr, náměstek primátora hl. m. Prahy pro oblast dopravy.
Hlavní město přitom již delší dobu řeší ne zcela ideální stav dopravního terminálu Černý Most. Nový koordinátor Marek Vetýška, kterého Rada hl. m. Prahy v pondělí jmenovala, bude zajišťovat mimo jiné komunikaci mezi různými vlastníky pozemků a budov a Institutem plánování a rozvoje hl. m. Prahy (IPR), který garantuje dlouhodobou koncepční studii.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV