Nejdříve neřešil situaci, aby mohli živnostníci, kteří chtějí poskytovat své služby v oblasti modrých zón, krátkodobě zastavit a vyložit materiál.
Jistě sami uznáte, že se malta a cihly dost těžko vozí metrem či tramvají a plynový kotel možná ještě hůř. Když ani to nestačilo a živnostníci si kupovali stírací karty, u kterých Magistrát nezajišťuje žádnou distribuci, tak co bychom ještě nepřitvrdili,že? A tak Hudeček a jeho TOP městská rada zavedou ještě nízkoemisní zóny. Vždyť náš pan primátor má hned dvě služební auta splňující bohatě emisní limity. Najme si aktivistu spolupracujícího například s hnutím Děti země, které umí blokovat i stavby D1, D8 a mnoho dalších, ať mu poradí, jestli ty nízkoemisní zóny má zavést. Ten pozve specialistu z Dánska, který se postaví k autobusovým zastávkám a naměří hrozivá data. Samozřejmě, že občan nesmí vědět, že hromadné dopravy se nízkoemisní zóna netýká, protože pak by se mohl ptát, proč se měření dělala u autobusového nádraží Florenc, kde vcelku pochopitelně vyšla nejhůře. A pan Hudeček nás ohromuje, jak jsme na tom nejhůř, co ten Dán kdy viděl.. Překvapivě se nezeptáme v sousedním Německu, kde v mnoha městech ukazují měření, že nízkoemisní zóny mají na ekologii minimální dopad. Dokonce ignorujeme i to, že několikanásobný efekt má přesun občanů z individuální dopravy do autobusů MHD.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jan Skalický - profil