Všichni víme, jaká je dopravní situace v úseku této silnice komplikovaná. Komunikace tvoří průtah městem ve směru sever – jih a především v dopravní špičce je tu situace neúnosná,“ shrnuje stav poslanec Jiří Skalický (TOP09) a dodává: „O rozšíření této komunikace jsme usilovali řadu let a to i z pozice poslanců. Už v minulém volebním období, především díky iniciativě kolegy prof. Václava Cempírka, se nám podařilo do rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury prosadit tzv. řádek a v něm první desítky milionů na zahájení prací. Byl to první signál, že se může stavět.
Územní rozhodnutí stavby I/37 Pardubice – Trojice nabylo právní moci v prosinci roku 2006, o tři roky později bylo vydáno stavební povolení. Stavba byla rozdělena na dvě etapy. Ta první se týkala úpravy křižovatky u dostihového závodiště a lávky pro pěší a byla realizována v letech 2012 – 2013. Druhá, aktuálně probíhající část stavby, řeší dostavbu jízdního pásu k již existující silnici v sousedství rafinérie PARAMO.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: TOP 09