Zdravotnické služby, které poskytuje, jsou veskrze na výborné expertní úrovni a i díky zlepšujícímu se přístrojově-technickému vybavení se stávají komfortními a celková odborná úroveň nemocnice se zlepšuje a nikterak nezaostává za obdobnými lékařskými zařízeními,naopak. Podle mě je to ale především zásluha zdravotníků a celková personální a manažerská koncepce nemocnice, i díky triumvirátu ve vedení, již na tak dobré a expertní úrovní není.
Je velmi záhadné, jak kupříkladu odebírání dvou deníků v celkovém nákladu 233 ks zlepší komfort pacientů a odborný rozhled zdravotníků. Tyto náklady jsou téměř 1 milion Kč za rok a tyto peníze by jistě šly využít lépe. Co třeba pro nemocné děti a na zlepšení jejich prostředí a přístrojů na pediatrickém oddělení? Děti jsou naše budoucnost, nikoliv to, jak moc je trojlístek aktuálních ředitelů zadobře s medii. Nemocnice není kavárna a pacient spokojený službami nemocnice si noviny již pořídí sám. Stejně tak spokojený zaměstnanec MěN, motivovaný třeba předvídatelným kariérním postupem, který pak nemusí využívat zmíněných deníků třeba k hledání nového zaměstnavatele v jejich inzertní sekci.
Ondřej Štěrba - litoměřický zastupitel za ANO
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ANO