Svoboda (KDU-ČSL): Volby na prodej

08.09.2013 9:06 | Zprávy

Lídry, média, předvolební preference i fanoušky na facebooku - vše lze nakoupit. Data, která se tváří objektivně, nám prostě lžou. Co s tím?

Svoboda (KDU-ČSL): Volby na prodej
Foto: KDU-ČSL
Popisek: Pavel Svoboda

Nejde o to, za kolik lze polepit republiku billboardy. Jde o to, že na rozdíl od předvolebních prohlášení politiků na billboardech, jimž průměrný volič stejně nevěří, se nelze spolehnout ani na "tvrdá" data, která by měla být objektivní.

Názor voliče především ovlivňuje politik přes média, která ovládá. Nedávná koupě skupiny Mafra (Mladá fronta, Lidové noviny, idnes...) Andrejem Babišem je toho klasickým příkladem. Obsah těchto médií začal ovlivňovat krátce po uzavření obchodu.

Když už je řeč o Babišovi, jak jinak si vysvětlit příklon osobností typu bývalého komentátora Mladé fronty Martina Komárka či Martina Stropnického ke hnutí ANO než pohnutkami ekonomickými? Programově zde není nic objevného.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: kdu.cz

Můžu se zeptat na to, jaká ministryně to byla?

Nevím, co je to ta Eurodžungle, proč to nezveřejníte rovnou, když o tom píšete? https://www.parlamentnilisty.cz/profily/JUDr-Ondrej-Dostal-Ph-D-LL-M-156529/clanek/Pri-statni-hymne-si-natacela-videa-na-mobil-142504

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Potůčková (STAN): Napsali, zachechtali se a plácli si na vzájemné nevydání se soudu

22:31 Potůčková (STAN): Napsali, zachechtali se a plácli si na vzájemné nevydání se soudu

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k programovému prohlášení rodící se vlády.