Svoboda (KDU-ČSL): Volby na prodej

08.09.2013 9:06 | Zprávy

Lídry, média, předvolební preference i fanoušky na facebooku - vše lze nakoupit. Data, která se tváří objektivně, nám prostě lžou. Co s tím?

Svoboda (KDU-ČSL): Volby na prodej
Foto: KDU-ČSL
Popisek: Pavel Svoboda

Nejde o to, za kolik lze polepit republiku billboardy. Jde o to, že na rozdíl od předvolebních prohlášení politiků na billboardech, jimž průměrný volič stejně nevěří, se nelze spolehnout ani na "tvrdá" data, která by měla být objektivní.

Názor voliče především ovlivňuje politik přes média, která ovládá. Nedávná koupě skupiny Mafra (Mladá fronta, Lidové noviny, idnes...) Andrejem Babišem je toho klasickým příkladem. Obsah těchto médií začal ovlivňovat krátce po uzavření obchodu.

Když už je řeč o Babišovi, jak jinak si vysvětlit příklon osobností typu bývalého komentátora Mladé fronty Martina Komárka či Martina Stropnického ke hnutí ANO než pohnutkami ekonomickými? Programově zde není nic objevného.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: kdu.cz

GD

Když se tak navážíte do Knotka, zkusil jste sám něco udělat, abyste změnil green deal? Podle mě se tak či tak musí ozvat většina, aby byla šance něco změnit, i když se obávám, že EK stejně nic měnit nehodlá a je zatvrzelá ve svém ekošílenství a vůbec žije zřejmě v jiném vesmíru. Co vy na to?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Farský (STAN): Trumpovo jednání je bezpečnostním rizikem

23:08 Farský (STAN): Trumpovo jednání je bezpečnostním rizikem

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k podpoře Donalda Trumpa Ruskem