Nejde o to, za kolik lze polepit republiku billboardy. Jde o to, že na rozdíl od předvolebních prohlášení politiků na billboardech, jimž průměrný volič stejně nevěří, se nelze spolehnout ani na "tvrdá" data, která by měla být objektivní.
Názor voliče především ovlivňuje politik přes média, která ovládá. Nedávná koupě skupiny Mafra (Mladá fronta, Lidové noviny, idnes...) Andrejem Babišem je toho klasickým příkladem. Obsah těchto médií začal ovlivňovat krátce po uzavření obchodu.
Když už je řeč o Babišovi, jak jinak si vysvětlit příklon osobností typu bývalého komentátora Mladé fronty Martina Komárka či Martina Stropnického ke hnutí ANO než pohnutkami ekonomickými? Programově zde není nic objevného.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kdu.cz