V kampani budou kandidáti TOP 09 sázet především na přímý kontakt s voliči. Minimum billboardů a co nejvíce přímých diskusí se straně osvědčilo i při poslední velmi úspěšné kampani k volbám do Evropského parlamentu letos v květnu. Kontaktní kampaň zkombinuje s velmi efektivní kampaní na sociálních sítích, kterou TOP 09 využívá tradičně a je v ní lídrem mezi parlamentními stranami.
„Jeden moudrý muž pravil, že všechny volby jsou lokální. Je to do valné míry pravda, neboť voliči se rozhodují podle svých každodenních zkušeností a ty jsou největší právě s místní samosprávou,“ říká k letošním volbám předseda TOP 09 Karel Schwarzenberg.
Do komunálních voleb kandiduje TOP 09 ve více než 520 městech a obcích, kde většinou postavila vlastní kandidátky. Největší počet kandidátek nabídne voličům ve Středočeském (přes 90) a v Jihomoravském kraji (73). Lídrem na primátora Prahy je nynější hlava města Tomáš Hudeček, v Brně TOP 09 nabídne předsedu organizace manažera Jaroslava Kacera, ostravskou kandidátku strany vede lékař Martin Piperek a o post plzeňského primátora se uchází Ondřej Ženíšek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: TOP 09