„Zavádění povinné maturity z matematiky je ukázkou silového přístupu ‚od konce‘. Maturitu většinou vnímáme jako tradiční přechodový rituál, při kterém se musí trpět, moc se neptáme, k čemu má sloužit, a nezajímá nás ani, proč je matematika coby předmět tolik obávaná. Nejdříve je podle našeho názoru třeba vyřešit tyto otázky, zkvalitnit výuku matematiky, a to již od základní školy, a pak teprve zavádět povinné zkoušky. To však MŠMT nedělá, a i přes časový předstih tak hrozí, že se ze zkoušky stane bič, kterému se podřídí výuka v posledních ročnících.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV