“O tisíce aut méně by mohlo přijet do Prahy 8. O tisíce aut méně by parkovalo nejen v okolí metra Kobylisy, ale i u Ládví či v oblasti Palmovky, pokud by radnice na osmičce nebojovala proti veřejné dopravě. Populisticky chrání občany této části města před zátěží způsobenou cca stovkou autobusů za den. Přitom zamlčují, že stejní cestující nakonec použijí osobní automobil a tím nás zatíží mnohem intenzivněji. Radní z osmičky navíc zamlčují, že tyto autobusy budou muset projet už dnes mimořádně vytíženou ulicí V Holešovičkách,” říká Petr Vilgus, opoziční zastupitel z Prahy 8 za Stranu zelených.
ROPID, organizace, která v Praze a okolí řídí provoz veřejné dopravy, měla zájem o ukončení některých autobusových linek z oblasti Neratovic, Líbeznice či Mělníka na přestupním bodu Ládví. Smyslem bylo nabídnout Středočechům možnost cestovat veřejnou dopravou a tím snížit množství jedoucích a parkujících automobilů v ulicích osmičky. Koalice ODS a TOP09 v Praze 8 společně s TOP09 na magistrátu však tomuto plánu dala červenou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Zeleni.cz