V těchto dnech nás překvapil reklamními poutači na lampách veřejného osvětlení po celé Praze. Můžeme se dočíst, co vše Hudeček pro nás udělal. Prý je to jen inventura všeho, co pod jeho vedením pražská radnice vylepšila. Tak trochu mě mrzí, že primátor nepřiznává, co vše radnice nedodržela, jak některé kauzy, včetně jeho vlastní, poškozují pověst hlavního města České republiky. Tato skvělá reklamní kampaň před podzimními komunálními volbami podle Hudečka není kampaní, pouze bilancí pražského magistrátu. Jen tak náhodou vyšla téměř před komunálními volbami. Co se týče ceny, prý je únosná, něco málo přes 300 tisíc.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: KSČM