Vrecionová (ODS): Kvalitní potraviny? Ano, ale další marketingová značka je nezaručí

29.07.2015 17:14 | Zprávy

Snaha ministerstva zemědělství usnadnit spotřebitelům v České republice orientaci při nákupu potravin prostřednictvím nového loga „Česká potravina“ bude pro veřejnost, která dává při nákupu přednost tuzemským potravinám, spíše matoucí.

Vrecionová (ODS): Kvalitní potraviny? Ano, ale další marketingová značka je nezaručí
Foto: Redakce
Popisek: Veronika Vrecionová

Již v současné době se mohou spotřebitelé na našem trhu setkávat s celou škálou značek (Klasa, Regionální potravina, Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou ČR, apod.), které se snaží o totéž, a navíc již za sebou mají nějakou historii a známost ve veřejnosti.

Pokud chce ministerstvo skutečně posílit odbyt a identifikaci potravin z tuzemské produkce, mělo by se spíše soustředit na zlepšení marketingu u již zavedených značek a neředit peníze vydávané na propagaci našich potravin do množství produktů a projektů, které od sebe spotřebitel nedokáže odlišit.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Bc. Martin Bednář, MBA. byl položen dotaz

A co celkové snížení hranice odpovědnosti u mladistvých?

Vzhledem k tomu, čeho se třeba náctiletí kolikrát dopouští, nebylo by na místě, aby se snížila hranice trestně právní odpovědnosti třeba právě na 16? Pak ať i volí.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Mašek (ANO): Svět je fakt složitější, pane Jakobe

12:06 Mašek (ANO): Svět je fakt složitější, pane Jakobe

Reakce na svém veřejném facebookovém profilu na zděšení poslance TOP 09 Jana Jakoba, že programové p…