Vrecionová (ODS): Kvalitní potraviny? Ano, ale další marketingová značka je nezaručí

29.07.2015 17:14 | Zprávy

Snaha ministerstva zemědělství usnadnit spotřebitelům v České republice orientaci při nákupu potravin prostřednictvím nového loga „Česká potravina“ bude pro veřejnost, která dává při nákupu přednost tuzemským potravinám, spíše matoucí.

Vrecionová (ODS): Kvalitní potraviny? Ano, ale další marketingová značka je nezaručí
Foto: Redakce
Popisek: Veronika Vrecionová

Již v současné době se mohou spotřebitelé na našem trhu setkávat s celou škálou značek (Klasa, Regionální potravina, Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou ČR, apod.), které se snaží o totéž, a navíc již za sebou mají nějakou historii a známost ve veřejnosti.

Pokud chce ministerstvo skutečně posílit odbyt a identifikaci potravin z tuzemské produkce, mělo by se spíše soustředit na zlepšení marketingu u již zavedených značek a neředit peníze vydávané na propagaci našich potravin do množství produktů a projektů, které od sebe spotřebitel nedokáže odlišit.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Exner (STAN): Musíme se bránit a zbrojit

10:21 Exner (STAN): Musíme se bránit a zbrojit

Informace na svém veřejném facebookovém profilu o konferenci k dezinformacím