Kraje tak získají na spolufinancování projektů z fondů EU na roky 2015 – 2020 cca 5 miliard korun, stát garantuje financování sociálních služeb v letech 2015 – 2017 částkou 7, 2 miliardy korun ročně. Vláda uznává platnost memoranda o financování regionální železniční dopravy do roku 2019, tzn. bude přispívat krajům na regionální železnice částku 2, 6 miliard korun ročně a inflační koeficient ( kraje doplácejí dalších cca šest miliard ročně z vlastních rozpočtů ). Od 1. 1. 2016 kraje získají zpět vyšší koeficient podílu na daňových výnosech, odhadem se navýší příjmy krajů ročně o cca čtyři miliardy korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: azz
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

8:14 Senátor Hájek: Leyenová. Sebereflexe = 0. Sebevědomí = 100
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k vyslovení důvěry von der Leyenové Evropským parlame…
- 6:14 Balaštíková (ANO): Tohle není obnova důvěry, to je její kremace
- 22:31 Peštová (ANO): Blackouty nejsou strašení – jsou reálná hrozba. A tato vláda ji ignoruje
- 21:02 Udženija (ODS): Pražští záchranáři patří mezi světovou špičku
- 19:03 Kolář (TOP 09): Svou kariéru založili na kritice EU a volání po její destrukci
- 18:02 Farský (STAN): Odhodlání, jaké v sobě mají Ukrajinci, ruské rakety nezdolají