Podmínky dodatku totiž stále nedávají záruku, že v dohledné době bude postaven sjezd z dálnice D1 do průmyslové zóny, ani obchvat Tuřan. Obě tyto stavby jsou však naprosto nezbytné, aby od silné kamionové dopravy ochránily obyvatele jihovýchodní části města, především Slatiny a Tuřan. Zajištění výkupu části pozemků developerem, ani sliby premiéra, že sjezd z D1 postaví, nejsou věrohodnou zárukou. Podobné sliby totiž Brňané slyšeli za posledních 12 let z úst premiérů už několikrát.
Na otázku pracovních míst v Brně se díváme mnohem komplexněji než pohledem společnosti Amazon. Ze zkušeností německých regionů víme, že nová pracovní místa v distribučních skladech firem jako je Amazon přinášejí zároveň zánik existujících kvalitnějších pracovních míst v kamenných obchodech, službách, ale často i v oblasti výroby. Odhadem této bilance pracovních míst by se mělo zastupitelstvo zabývat, nikoli bezvýhradně přijímat mantru o nových pracovních místech v Amazonu.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Zeleni.cz



