Křeček a Šplíchal: Kampaň a podivné primárky, to jsou příčiny propadu

30.05.2010 11:49 | Zprávy

Podle exposlance a dlouholetého člena ČSSD Karla Šplíchala byla nákladná kampaň, kterou se socialisté pod dozorem americké PR agentury snažili uspět, zbytečná. „Celé je to potřeba dělat trochu jinak. Méně bombasticky a více trpělivě,“ uvedl pro ParlamentníListy.cz.

Křeček a Šplíchal: Kampaň a podivné primárky, to jsou příčiny propadu

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: nep

RNDr. Luděk Niedermayer byl položen dotaz

Elektroauta

Jestli vás fakt zajímá, jakou mám zkušenost s elektroauty, tak já vám to řeknu. Žádnou, protože na takové auto nemám. Podle vašeho článku, ale vy ty auta střídáte pomalu jak ponožky. Dokážete se vžít do života většiny z nás, kteří prostě na nové auto nemají? A pokud koupí starší auto, což většina dě...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

CzechTourism: PAP se omluvila za dezinformaci o varování před cestami do Česka

7:14 CzechTourism: PAP se omluvila za dezinformaci o varování před cestami do Česka

Polská tisková agentura PAP se omluvila za chybné informace, že ministerstvo zahraničí mělo varovat …